اکستنشن ابرو
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

نکاتی که لازم است در رابطه با اکستنشن ابرو بدانید

اکستنشن ابرو، تا به امروز طبیعی ترین راه برای حجیم ساختن ابرو می باشد. اگر ابروهای کم پشت یا ناصافی دارید، این می تواند یک راه حل موقتی بسیار عالی برای شما باشد! درست مشابه اکستنشن مژه، در اکستنشن ابرو از الیاف کوچکی از موهایی ترکیبی استفاده می شود. سپس این الیاف اکستنشن ابرو به پوست یا موهای موجود متصل می شوند و این به آنها ظاهری پرتر و قوی تر می دهد.

جلسه اکستنشن ابرو حدود یک تا دو ساعت طول می کشد و هر چشم تا دوسیت تار موی جدید می تواند به کار بگیرد. اگر از پر کردن ابروهای خود با مداد ابرو و سایر محصولات مشابه خسته شده اید، به خواندن این مطلب ادامه دهید! اکستنشن ابرو از یک هفته تا سه هفته دوام دارد. تمام این بستگی به عادت های شخصی خودتان و مقدار مویی که در ابتدا دارید بستگی دارد. اگر شما این فرآیند را بدون داشتن هیچ مویی شروع کنید، اکستنشن های ابرو ممکن است کمتر از یک هفته محو شوند.

 

نکاتی که باید رعایت کنید تا اکستنشن ابرو بیشتر دوام بیاورد:

درست مانند بیشتر فرآیندهای زیبایی، در اکستنشن ابرو مراقبت و توجه پس از آن بسیار برای دوام آن مهم است. این موارد نکاتی کلیدی برای مراقبت پس از اکستنشن هستند:

 

– آن ها را در 24 تا 48 ساعت اول خشک نگه دارید. یعنی نه دوش بگیرید، نه استخر بروید، نه ورزش سنگین کنید.

 

– از استفاده از مواد شامل روغن، مخصوصا پاک کننده های آرایشی که اساس آن روغنی است، خودداری کنید.

 

-در هنگام پاکسازی صورت خود، از مالش زیاد ابرو خود جلوگیری کنید.

 

– موقع تعویض لباس مراقب باشید. حواستان باشد لباس و یقه آن با ابروتان تماس پیدا نکند.

 

– دمر یا به پهلو بخوابید. از قرار دادن صورت خود روی بالش خودداری کنید.

 

حالا بهتر است برخی صحبت های چریتی انگبرتسن، صاحب برند “مستر لش بای چریتی” را بشنویم:

 

-سوال: چرا تصمیم گرفتید اکستنشن ابرو را وارد سالن خود کنید؟

انکبرتسن: مادر من در صنعت سرگرمی است و وقتی از توری در آسیا حدود بیشتر از یازده سال پیش برمی گشت، گفت: “آن ها کار بسیار هیجان انگیزی آن جا انجام می دهند. اسمش اکستنشن مژه است.” و من با خودم فکر کردم که چرا که نه؟ ما سرویس اکستنشن موی عالی داریم. چرا نسخه کوچکی برای چشم نسازیم؟ اگر بتوانیم این کار را روی چشم ها انجام دهیم که ذاتا بسیار حساس هستند، قطعا می توانیم راه حلی برای ابرو هم پیدا کنیم. به همین ترتیب شد که چند سال اخیر این کار را انجام می دهم. در واقع من برای دوره آموزشی به ژاپن سفر کردم.

 

-سوال: آیا مشتریان شما هر دو هفته یک بار برای ترمیم به شما سر می زنند؟

می توانم بگویم نصف مشتریان من هر دو هفته اکستنشن دریافت می کنند و در مورد این کار بسیار متعصب هستند. من مشتریانی دارم که چون سرم شلوغ است، پیشاپیش از دو ماه قبل وقت قبلی می گیرند. همچنین مشتریانی دارم که نمی توانند به صورت برنامه منظم هزینه این کار را پرداخت کنند یا زمان این کار را ندارند و برای همین برای برنامه های خاصشان مثل عروسی یا عکس پرسنلی به من رجوع می کنند.

 

-سوال: تا حالا شده افراد تنها برای اکستنشن ابرو به شما مراجعه کنند؟

بله، قطعا. اگر بخواهم صادقانه بگویم، من فرد دیگری را در لس آنجلس یا حتی کالیفورنیا که سرویس اکستنشن ابرو را ارائه کند نمی شناسم. من تعداد زیادی خانم نمی شناسم که این کار را انجام دهند. من در حال حاضر مشغول به ساخت یک راهنما آموزشی هستم و تعداد زیادی خانم از من تقاضای آموزش کرده ند و من مجبورم این کار را وارد بازار کنم چون قطعا نمی توانم برای تک تک متقاضیان این کار را انجام دهم!

 

مزایا و معایب

مزایا: ظاهر ابرو را بسیار پر و طبیعی می سازد. این فرآیند کاملا بدون درد است.

معایب: نیاز به مراقبت ویژه، نامناسب برای افراد بی حوصله، موقتی و نیاز به ترمیم مداوم

 

جمع بندی

اکستنشن ابرو راه حل فوق العاده ای برای افرادی است که شدیدا مشکل تعهد دارند. اگر هدف شما فقط این است که ابروهایتان تنها برای یک برنامه خاص زیبا به نظر برسند، یا اگر تنها آمادگی رفتن ماهانه یا دو ماه یک بار را به سالن دارید. اما اگر ابروهای خود را به کلی از دست داده اید یا اگر قسمت هایی از ابرویتان کاملا بی مو هستند، شاید بهتر باشد در مورد میکروبلیدینگ ابرو فکر کنید و اطلاعات کسب کنید. این فرآیند ماندگاری خیلی بیشتری دارد و بسیار طبیعی به نظر می رسد.

 

منبع: http://baseblog.parsiblog.com/Posts/6/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88/





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: